Cursul Expert Achizitii Publice organizat de Module Quality Consulting este un curs autorizat care urmareste dobandirea si consolidarea cunostintelor in domeniul achizitiilor publice in vederea aplicarii corecte si consecvente a tuturor prevederilor legale referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica, finalizandu-se cu o evaluare a cunostinetelor dobandite, participanti fiind certificati ca Expert Achizitii Publice ( conform Clasificarii Ocupatiilor din Romania) si recunoscuti ca atare de Ministerul Educatiei si Ministerul Muncii.
Descarcă broșura completă Formular de înscriere
Cursul trateaza intregul proces de achizitie publica incepand de la etapele de planificare, stabilire a prioritatilor, organizare, publicitate, proceduri parcurse, negociere, atribuire contract de achizitie publica identificand responsabilitatile, dar si factorii critici. Pe parcursul cursului s participantii vor sustine teste grila, se vor efectua multiple aplicatii, studii de caz care vor contribui la dezvoltarea abilitatilor de analizare a cerintelor legale si de intelegere a actelor normative nationale, aplicabile activitatilor desfasurate de autoritatile contractante.
Cursul se adreseaza persoanelor care lucreaza in domeniu si celor care doresc sa se specializeze in domeniul achizitiilor publice.
Participantii vor sti sa estimeze valoarea unui contract de achizitie publica; Participantii vor sti sa intocmeasca corect o documentatie de atribuire; Participantii vor cunoaste procedurile de atribuire on line vs off line; Participantii vor cunoaste modalitatile speciale de atribuire a contractelor de achizitie publica; Participantii vor fi familiarizati cu constituirea si atributiile comisiei de evaluare; Participantii vor dobandi cunostinte de administrare a contractelor. Expertul in achizitii publice, in dinamica schimbarilor legislatiei aplicabile, ofera toate informatiile necesare la actualizarea datelor legislative specifice activitatilor desfasurate de autoritatea contractanta.