Servicii excelente pentru clienți

Programul vă oferă ocazia de a înţelege mecanismele care conduc la oferirea unor servicii excelente pentru clienţi şi de a vă crea propria strategie pentru a le oferi.
Acest program include o mulţime de exemple practice şi sfaturi pe care le puteţi aplica imediat. Programul este structurat în zece module care abordează gradual aspectele care conduc la performanţe extraordinare şi clienţi care devin suporteri ai afacerii dumneavoastră. Fiecare modul este susţinut de un excelent video-training şi este urmat de un atelier de lucru care se finalizează cu identificarea unor acţiuni concrete pentru îmbunătăţirea serviciilor.

Descarcă broșura completă Formular de înscriere

 

               

Despre curs

ID cursMQC 040
Perioade15.03-18.03.2019 05.04-08.04.2019 10.05-13.05.2019 31.05-03.06.2019
DiplomăCertificat de absolvire /Diploma participare
Preț850 RON

Share this

Submit your comment